Обслуговування протипожежної сигналізації

Пожежна сигналізація (ПС), як і будь-яка технічна система, потребує того, щоб її регулярного обслуговували. Своєчасні ремонтні роботи дозволять забезпечити надійний захист об’єкту, знизити можливі збитки та навіть врятувати життя людей в екстреній ситуації, прискоривши реагування пожежної бригади. 

Гарантійне і післягарантійне обслуговування техніки здійснюється лише ліцензованими організаціями чи підприємствами. В ідеалі цю роботу слід доручати компанії, яка спроектувала і провела встановлення обладнання.

Послуги з обслуговування систем оповіщення включають в себе:

– регулярні планово-запобіжні роботи усіх конструкційних компонентів (як правило кожного місяця)
– оновлення програмного забезпечення
– усунення будь-яких порушень в настройках
– очищення вузлів, датчиків, індикаторів
– профілактика сполучних елементів і роз’ємів
– перевірка стану блоків живлення
– заміна пристроїв, які вийшли з ладу
– ведення експлуатаційної документації
– надання технічної допомоги в питаннях експлуатації систем (проведення інструктажу, навчання та складання інструкцій)
– видача технічних рекомендацій, які дозволять удосконалити роботу ПС

Як бачимо, комплексна діагностика пожежної сигналізації дає можливість перевірити її працездатність, отримати акт обстеження та зробити ремонт (при наявності несправностей). Регламент робіт на кожному об’єкті може відрізнятися. Це залежить від умов використання, нормативних вимог та документації устаткування, який надає виготівник. 

Вартість огляду ПО формується виходячи від масштабу об’єкта, кількості та типу технічних засобів сигналізації, складності системи і ступеня її зносу. Значну економію можна досягти, якщо діагностика здійснюється тією ж організацією, яка змонтувала систему.